Sayfalar

22 Temmuz 2014 Salı

MOR REYHAN ŞERBETİ YAPIMI

Mor reyhan şerbeti tarifi
Mor reyhan şerbeti nasıl yapılır
Reyhan şerbeti tarifi
Reyhan şerbeti nasıl yapılır


Reyhan şerbetini tarif edeli aslında sadece bir hafta oldu, tarifi burada.. Ama ben şerbetimi bahçemizdeki yeşil reyhanla yapmış, hatta pembe renk versin diye çiçeklerinden koymuştum bolca. Ona rağmen apaçık bir pembe olmuştu, gerçi epey rağbet gördü o haliyle de, o ayrı.. Dün marketin sebze reyonunda burnuma öyle keskin vurdu ki kokusu, dayanamayıp bir demet aldım mor reyhandan. Eve gelir gelmez de yaptım şerbetini. Çünkü tadını çok sevmiştik bir öncekinde ve mevsimi geçmeden bir kez daha yapayım dedim. Merak etmeyin, uzun uzun tarif edecek değilim. Afiyet olsun..

Malzemeler ve yapılışı:
**************************



Geçen günkü yeşil reyhan tarifimizden hiç farkı yok, farkı malzemenin rengi :) Buyrun, orijinal tarifimiz burada


Mutlaka soğuk, hatta buz ve reyhan yaprağı ilavesiyle servis ederseniz mükemmel olur. Tekrar afiyet olsun..

6 yorum:

  1. Ellerine sağlık serap'cım ikisinin de renkleri birbirinden güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Sibelcim.. Değil mi? Gerçekten ikisinin de yeri ayrı :)

      Sil
  2. Bugün senin tarifinle denedim ve Nille bayıldık ablacım, müsaden olursa ben de paylaşıcam. Bu güzelliği denemeyen kalmasın. Ellerine ve tarifine sağlık, çok öperim seni, kandilini de kutlarım bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. Ne demek Betülcüm; zevkle ve memnuniyetle gelir ve okurum.. Lafı olmaz, aşkolsun. Çok sağolasın, senin de geçmiş kandilin mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Serapcım reyhanlı şerbet hiç yapmadım. Senin anlatımından sonra mutlaka denenmeli.
    Paylaşımına teşekkürler.
    Ramazan Bayramın mübarek olsun.
    Şeker tadında nice bayramlar diliyorum.
    Sevgiler...Pırıl.

    YanıtlaSil
  5. Renk olsun sunum olsun tek kelime ile muhteşem canım afiyetler olsun.

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...