Sayfalar

25 Mart 2011 Cuma

KELİME OYUNU' NA KATILIYORUM..



Yakın arkadaşlarım bilir; bizim evde hiç yerli dizi izlenmez. Eşimin izlediği yabancı dizilere bile bakmam ben. Akşamları tek bir TV eğlencem vardır; Bloomberg HT kanalında (eski adıyla Kanal 1) hafta içi her akşam saat 20.00' de başlayıp 21.30 civarlarında biten Kelime Oyunu' nu izlemek. İlk yayınlanmaya başladığı günden beri neredeyse hiç kaçırmadan her akşam keyifle izlediğim bir program bu. Akşamın kalan kısmında da bilgisayarım ve okuduğum kitabım vardır.

Bir yıl kadar önce yarışmaya başvurmak niyetine girdim. Elektronik posta kutuma bir yarışma başvuru yazısı hazırladım ve bıkmadan usanmadan her akşam tekrar tekrar gönderdim. Gerçi ümidimi kesmiştim artık, aramıyorlardı ısrarla. İki gün önce Perşembe akşamı
yayın esnasında beni aradılar. Ekranda sordukları 8 harfli kelimeyi bildim ve yarışmacı olma hakkı kazandım. Yayın sonrasında epey yoğun bir telefon trafiğim oldu. İlk arayan sevgili Çenebazım idi hatta..Çok mutluyum. Nihayet..Nisan başlarında İstanbul'a oğlumun yanına gideceğim kısmetse ve o süre zarfında bir akşam yarışmaya katılacağım, bekliyorlar. Tarihi henüz kesinleştirmedik. Ama kesinleştiğinde hem Facebook' tan hem de buradan duyuracağım. İzlemeseniz bile bana göndereceğiniz pozitif enerjinize sanırım ihtiyacım olacak. Bu yarışma programı ödüle endeksli bir program değil. Ben biraz da bu nedenle çok keyifle izliyorum. Orada amaç sadece eğlenmek, keyifli bir 1,5 saat geçirmek ve diğer 4 yarışmacının önüne geçmek. Geçemeseniz bile ne gam..Katılan tüm yarışmacıların söylediği tek şey var: "Çok keyif aldık" .. Yani budur, sonuç iyi olur veya olmaz, amaç keyiftir. İyi enerjinizi gönderin yeter..Hepinizi seviyorum, beni izleyin emi :)




27 yorum:

  1. AAAA!! cook sevindim:))
    Hatta heyacan bile yaptim burda gece gece:)
    Bende sürekli olmasa da SIKLIKLA izliyorum kendi kendime yarisiyorum bile hatta:)
    Araya özel bir sey girmezse kesinlikle izlerim.

    Sen gitmeden önce kesinlikle yaz biz burdan seni sinava girecek ögrenciler gibi hazirlar, üstüne birde okuyup üfleyip öyle göndeririz:))

    YanıtlaSil
  2. Serapcığım o yarışmayı biz de severek izliyoruz.Katılacağını okuyunca çok sevindim.Tabii ki önemli olan orada olmak...Tanıdığım bir yüz bir ismin yarışacak olması bana bile heyecan verdi :)Sana şimdiden başarılar diliyorum o gece mutlaka seni izliyor olacağız bundan emin ol !Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Elbette izleyeceğim,benim de çok severek takip ettiğim bir yarışmada blog arkadaşımı görüp tanımak hayacanlı olacak:) Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  4. Zehracım, Nilgün Ablacım, Süntercim; hepiniz çok sağolun. Verdiğiniz iyi enerjiyi şimdiden yüklendim bile..Kazanmasam n'olur..Siz bana yetersiniz..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ablacım bende severek izliyorum o yarışmayı tabi benim ufaklıktan fırsat bulursam:)
    seni ekranlardan görmek çok heyecanlı olucak işte blogger olmak böyle birşey:)
    katılıcağın tarihi bekliyorum.
    şimdiden başarılar dilerim ablacım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. selam Sevada hanımcığım
    Bizde eşimle birlikte izleyip evden yarışırız çok zaman ben izleyemediğim zamanlarda gece tekrarından izlerim inşaallah senide izlemek istiyorum Rabbim den gelen bir mani olmazsa
    Senin adına çok sevindim sakın heyecan yapma emi:)
    sevgiler başarılar
    dua edicem sana:)

    YanıtlaSil
  7. Yeşimciğim ve Papatyam, manevi desteğiniz yeter inanın. İzleyemeseniz de canınız sağolsun. Kalbiniz benimledir, biliyorum. Çok sağolun canlarım..

    YanıtlaSil
  8. Aaa ne güzel :) Benim de televizyonda izlediğim tek program o,tabii fırsat bulursam.Senin yarıştığın bölümü kaçırmayacağım.Umarım :)

    Bu arada,arkadaki fon yüzünden yazıları okumak neredeyse imkansız.Bir söyleyeyim dedim :)
    özlem

    YanıtlaSil
  9. SERAP HANIMCIM TEBRİKLER İNŞALLAH BAŞARILI BİR YARIŞMA GEÇİRİRSİNİZ.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  10. Harika :))) Hep istemişimdir tanıdığım biri sevdiğim bir yarışmada olsun. Pozitif enerjimle ekran karşısında olmak niyetim:) Başarılar şimdiden!
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Özlem; öncelikle iyi dileklerin için teşekkür ederim. Fakat yazıların okunmaması esasen sözkonusu değil, acaba bloglardaki sorun yüzünden silik geliyor olabilir mi bazı kişilere? Çünkü şimdiye kadar hep olumlu görüş aldım fonla ilgili, ilk kez senden duydum böyle..Sağol yine de uyarın için. Sevgiler..

    Baharcım, Elvancım; inşallah pozitif enerjilerinizle keyifli bir yarışma geçiririm, zira tek isteğim keyifli heyecanlı bir akşam geçirmek..Sağolun ikiniz de..

    YanıtlaSil
  12. Serapcığım çok sevindim beğenerek izlediğim bir yarışma mutlaka seyredeceğim ve tüm dualarım seninle olacak. Mutlaka haber ver. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Çok sevindim:) Kanal 1 de iken izliyordum. Ne yalan söyleyeyim Bloomberg olduğundan beri o kanalı hiç izlemiyorum. Ama annem ve babam müptelası. Babam anneme hep sende katıl der durur:))) Tarih bildirirseniz kesinlikle izlerim. Bol şans diliyorum. İyi eğlenceler:))

    YanıtlaSil
  14. Ablacıım çok sevindim ve inan heyecanla seni görmeyi bekliycem.
    Sanki kendim yarışıcak gibi o g

    YanıtlaSil
  15. Ayy yarım kaldı yorumum yayınlandı.Neysee o günü kendim yarışıcak gibi merakla bekliycem.
    Başarılar ve iyi eğlenceler.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  16. SERAP HANIMCIM TEBRİKLER İNŞALLAH BAŞARILI GÜZEL BİR YARIŞMA GEÇİRİRSİNİZ.MUTLAKA SEYRETMEYE ÇALIŞACAĞIM :)
    BAŞARILAR,
    SEVGİLER ...

    YanıtlaSil
  17. 30 Mart - 25 Nisan 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 12.'si olan "45 Dakikalık Tarifler" etkinliğine ben http://www.tarifkolik.com ev sahipliği yapacağım.
    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobidünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber
    vermelisiniz. Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; oznur@tarifkolik.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.
    Haydi hazırlanması ve pişmesi 45 dakikayı geçmeyecek pratik tariflerinizi 25 Nisan'a kadar gönderin ve ne kadar hızlı olduğunuzu gösterin.
    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...
    GÜZEL PAYLAŞIMLARLA BULUŞMAK DİLEĞİYLE
    SEVGİLER..
    ÖZNUR

    YanıtlaSil
  18. Canım gündüz bloğuna girdim, hiç birşey okuyamadığım gibi yorum da bırakamadım. Yarışmaya katılacağını duyunca çok sevindim bizde her gece eşimle mutlaka izleriz. Sana şimdiden başarılar diliyorum cesaretinden dolayı da ayrıca seni kutluyorum. İyi haftalar..

    YanıtlaSil
  19. hayırlısı olsun, çok güzel sizin adınıza sevindim. umarım başlarılı bir yarışma olur. güzel bir hafta dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. Serapçım, heyecanla bekliyorum. Bu kadar destekle program rekoru bile kırabilirsin:))

    YanıtlaSil
  21. SERAPCIM ÇOK SEVİNDİM:) BEN DE GENELDE KAÇIRMAM SENİ CANI GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM VE BÜTÜN ENERJİMİ ŞİMDİDEN SANA BOCA EDİYOR VE UYUMAYA GİDİYORUM:)))))) SEVGİLER

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,
    Yazınızı okuyunca saki ben yazmışım gibi hissettim. ben de tv izlemek için fırsatı olmayanlardanım. sadece akşam yemeği yediğimiz esnada kelime oyununu izliyoruz, sizin katıldığınız akşam özellikle seyredeceğim, tam tarihini yazarsınız zaten. Ali İhsan Bey'i çok seviyorum, ona da selamlarımızı iletin. Bir gün tv izlerken hangi kanal bilmiyorum, mehmet ali erbil in bir programını gördüm, 5 dakika falan dayanabildim, onu da insanlar bu kadar seviyesiz bir şeyi nasıl izliyor diye düşünerek geçirdim. sonra ali ihsan bey'i düşündüm, insnalar kalite istemiyor mu acaba, çok ilginç bir konu bu...

    YanıtlaSil
  23. ne güzel bir haber bu o yarışmayı bende seyrediyorum çok da seviyorum seni göreceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum canım
    öpüldünnnn

    YanıtlaSil
  24. Serap ablacım, yarışmaya katılacağınız tarihi mutlaka haber verin, merakla bekliyorum. Bulduğum her fırsatta keyifle izlediğim bir yarışma. İhsan Bey de çok başarılı, kibar bir sunucu, hazırladığı sorular da zekice. Selamlarımızı iletirsiniz. Sevgilerimle ve başarı dileklerimle.

    YanıtlaSil
  25. Hamndancım, Evli ve Çocuklum, Melihacım, Selcencim, Nilgüncüm, Serpilcim, Çenebazım, Feriha Ablacım, Narsistanbulum, Handecim, Müberracım; hepiniz tek tek sağolun. Çenebazımın dediği gibi, bu enerjiyle neler yapacağım kimbilir:)) Çok çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  26. Çok izlemek isterim tabii, haberimin olmasını sağla ne olur (:

    YanıtlaSil
  27. Oya Hanımcım; blogdan ve Facebook' tan duyuracağım inşallah..Sağolun, sevgiler..Cancan' a da öpücükler..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...