Sayfalar

4 Şubat 2011 Cuma

..46.......



Bugün saat 17.05 itibariyle şu garip dünyadaki yolculuğumun 46 yılını geride bıraktım ve 47.ci yılımdan 7 saat almış bulunuyorum (Allahım ince hesaba bak, ben bankacı mıydım neydim?:))  Önceleri herkesin coşkusuna gelip ben de 'bir yıl daha yaşlandım' diye üzülürdüm yada üzülür gibi olurdum. Sonraları -herhalde olgunlaşmak bu olsa gerek-
'ne mutlu bir yıl daha YAŞADIM' demeye başladım. Hatta bu yıl bir yaş daha büyüdüğümü bile düşünmeye başladım, yani hala büyüme evresindeyim düşünün !!! Lakin ne olursa olsun yaşımı söylemekten hiç imtina etmedim, etmeyeceğim de. Çünkü kafa kağıdındaki gerçeği hiçbir şeyin değiştiremeyeceğini gayet iyi biliyorum. Ben saklasam ne olur ki? Küçülür müyüm? Hayır. O nedenle Tanrı ömür verir de uzun yıllar yaşarsam, her yaşımın adını hatasız söyleyeceğimden eminim:)

Son bir yılımı Lezzetli Somunlar güzelliğiyle geçirdiğim için ayrı bir mutluyum. Hayattaki tüm dostlarım gibi, siz blogger dostlarım da iyi ki varsınız. Hepinizi tanımaktan büyük keyif alıyorum. Bugün gerek Facebook'tan, gerek arayarak kutlayan herkese sonsuz teşekkürler ediyorum. Sağolun, varolun. Pastamı yapan sevgili komşum, ablam, çok şeyim Nuran ablama da "ellerine sağlık" diyorum. Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum.






30 yorum:

  1. Bir kez daha kutlu olsun. İyi ki doğmuşsun:))

    YanıtlaSil
  2. Nice nice sağlıklı,mutlu yıllar diliyorum.doğum günün kutlu olsun canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. nice güzel ,sağlıklı ve mutlu yıllara doğum günün kutlu olsun serapcım.

    YanıtlaSil
  4. Serapçım mutlu ve güzelbir yaş dilrim önemli olan ruhunun kaç yaşında olduğu Allah sağlıklı bir ömür versin mutlu yıllar arkadaşım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Leylakçığım, Belginciğim, Bernacığım, Gülerciğim..İyi ki varsınız, sağolun..

    YanıtlaSil
  6. Sağlıklı, huzurlu ve çok mutlu bir yeni yaş dilerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Mut lu yıl larrrrr sanaaaaaaaa.

    sağlıkla mutlulukla daha niceleri eskit canım benim , güzel yüzün hep böyle güleç kalsın diliyorum.yeni yaş gelir eskisi gider sen hoşgeldin ,güle güle de gerisine karışma ben öyle yapıyorum:))))))nerden gelir nere giderler hiiiççç karışmıyorum:)))
    öptüm sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Rahman c.c sevdiklerinle birlikte hayırlı/uzun ömürler versin Serap abla!
    Şeker gibi kadınmışsın:) Yüzünden tebessüm,gönlünden huzur bir lahza eksik olmasın.
    Hani pastam nerde ama,isterim de isterim? :D

    YanıtlaSil
  9. 47,57,67,77,87,97.yaşınızda tüm hayalleriniz gerçekleşsin,sadece lezzetli bir somunu paylaşmanın ne büyük bir keyif olduğunu bilen
    güzel dostlar temenni ediyorum.Sağlıkla nice yıllara

    YanıtlaSil
  10. Canım benim, tekrar iyi ki doğdun, iyi ki varsın. Çok öpüyorum seni. Rakamlardan, yıllardan niye korkalım ki, onlar bizden korksun, di mi?

    YanıtlaSil
  11. Serap'cım ben de tekrar kutluyorum.Nice güzel,mutlu yıllara inşallah canım.

    YanıtlaSil
  12. İyi ki dogdunnnn, iyi ki doğdunnnn...
    Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  13. sevgi ve sağlıkla..
    tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  14. Handancım, Peteğim, Buğday Tanem, Bir Dut Masalım, Ada ve Denizim; çok ama çok sağolun..

    Haticecim, Şeymacım; güzel ve güler yüzüm diye iltifat etmişsiniz, sağolun..

    Balkahvem, senin için her daim bir dilim lezzetli somunum olacak, bunu bil. Sevgiler, sağol..

    YanıtlaSil
  15. Çenebazım, iyi ki varsın, çok sağol..

    YanıtlaSil
  16. Serapcığım yaşını alırken sağlık mutluluk yoldaşın olsun ama en önemlisi sevdiklerin hep yanında olsun :)

    YanıtlaSil
  17. nice seneler nice yaşlar dilerim. sağlıklı mutlu huzurlu ve sevdiklerinizle birlikte.mutlulukların en güzeli sizin olsun.

    YanıtlaSil
  18. Nilgün Ablacığım ve Nihancığım; güzel dilekleriniz için hepiniz çok sağolun..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Yeni yaşınızı kutluyorum.Dilerim herşey her zaman gönlünüzce olur.Annem,her yaşın ayrı güzelliği vardır derdi.Lezzetli Somunlarınıza bundan sonra da sevginizi katacağınıza ve sayfanızda bizlerle paylaşacağınıza eminim.Sevgiler,mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  20. Selmacığım; ne güzel şeyler yazmışsın. İçim açıldı inan. Bütün iyi dileklerin için sonsuz teşekkürler ederim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  21. Ablacım gönül hiç yaşlanmazki:)kaç yaşında olursan ol o hep 18 bence:)))
    kalbindeki güzellik yüzünede yansımış maşallahhhh
    yeni yaşın sana huzur ,sağlık ,mutluluk getirsin inşAllah.
    hep böyle gül emi:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. Canım kardeşim Yeşimcim; işte o yüzüme yansıyanın sayesinde olsa gerek, yaşı göstermeden biraz sıyırıyorum sanırım:))..Sağol bitanem..

    YanıtlaSil
  23. Ablacım yeni gördüm doğum gününmüş.(Eğer kızmassan abla diye hitap etmek istiyorum ama istemezsen demem)
    Geçte olsa doğum günü kutlu olsun.
    Allah hayırlı,sağlıklı bir ömür versin inşallah.
    Nice seneler.

    YanıtlaSil
  24. Ay ben bu yazini nasil kacirmisim... simdi reader de gördüm.
    Fotografina bayildimmmmm. Nasil sicak nasil sempatik, nese katiyor insasana.

    Aha fotografa kaptirdim asil olan seni kutlamayi unutuyordum az daha:)
    Iyiki dogmussun, iyiki blog yazmaya baslamissin ve iyiyki bir sekilde sanal da olsa tanisma firsatimiz olmus.
    Nice mutlu yillara:))

    YanıtlaSil
  25. sağlıklı mutlu uzuuun senelere...sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. Süntercim; Allah hiçbirimizin güler yüzünü soldurmasın inşallah, sağol. Sen güzel baktığın için güzel görmüşsün fotoğrafımı (ben kendim çektim onu aynadan:)) Tekrar teşekkürler iyi dileklerin için..Ben de seni tanımaktan çok mutluyum..

    YanıtlaSil
  27. Sevgili Cafe Gusto, çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  28. Hii! Kaçırmışım bu haberi.Gülen yüzünüz daima gülsün, nice sağlıklı yaşlara Serap Hanımcım, sevdiklerinizle birlikte:))

    YanıtlaSil
  29. Fadişimmmm..Hiç önemli değil tatlım..Nice yaşlara hep birlikte ulaşalım inşallah. Teşekkürler canım benim..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...