Sayfalar

27 Eylül 2010 Pazartesi

PAMUK NİNE



Pamuk Nine.. Tanıyan veya ilk gören herkes ama herkes ona öyle diyor. Benim canım, hepimizin biricik 'en büyüğü', Fethiye'miz, pamuk ninemiz O.. 91 yaşını doldurmak üzere, Allah daha da uzun ömür versin. Kimseye bir zararı olmadan, biraz küçük yengemin, biraz annemin desteği ve bakımıyla ama her daim mutlu olarak yaşamını halen kendi evinde sürdürüyor. Onun yaşına kadar
onun gibi yaşamak ve öyle mutlu bir yaşlı olmak için dünyaları verebilirim inanın. Her yaşlı gibi, eskiye dair herşeyi müthiş hatırlayan ama düne dair hiçbir şey hatırlamayan dünya tatlısı bir pamuk nine O. Ve benim, ablamın, kardeşimin anneannesi.. Anneme getirdiğimiz bir gün, banyo sonrası saçlarını kendi kendine taraması çok hoşuma gitmiş, bir kaç kare fotoğrafını çekmiştim hemen..Her gördüğünde, beni, eşimi, oğlumu ve yeğenimi öpücüklere boğarak ve yanaklarımızı sıkıştırarak sevmesi, dana kadar oldukları halde torunlarını kucağına yatırıp halen sırtlarını kaşıması, hiçbir olay ve kimseyle ilgili asla kötü düşünmemesi ve konuşmaması ile canlı bir 'hayat dersi' O. Çok yaşa anneannem, bir sen kaldın elimizde avucumuzda, sakın sen de bırakıp gitme bizi pamuk çınarımız.. Seni çok seviyoruz.



13 yorum:

  1. Maşallah
    Allah uzun ömürler versin gerçektende pamuk gibi :))
    Ellerinden öperim....

    YanıtlaSil
  2. Allah uzunnn ve sağlıkla nice seneler versin pamuk ninemize:)maşallahh

    YanıtlaSil
  3. allah uzun uzun sağlıklı ömürler versin çok tatlı ...

    YanıtlaSil
  4. Serapçım, allah anneannene uzun ömürler versin. Senin huylarını kimden aldığın belli oluyor:)) Huyların gibi ömrün ve sağlığın da ona benzer inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten pamuk gibi.Sağlıkla yaşasın inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Anneannem de banyodan çıkınca saçlarını böyle tarar topuz yapıp tepesine iliştirirdi. Benimkine Allahtan rahmet, sizinkine de sağlıklı ömürler diliyorum. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  7. ama gerçekten pamuk gibi :) çok şeker. Allah sağlıklı ömürler versin. Yaşlılarımız bizim için çok değerli benim her ne kadar kalmasada büyüklerimizden kalan hatıralarımızla avunurum.

    YanıtlaSil
  8. Geçmişimiz,geleceğimizdir.Yaşlılarımız yarınımızdır.
    Yaşlılık bir top kumaştır, gezdir pazarı bedavada versen bile müşteri çıkmaz...
    Pamuk ninemi öptüm....Sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  9. Bir zamanlar bende senin gibiydim
    Sende benim gibi olursun
    Diye söylenen söz ne kadar da doğru bizde onlar gibi olucaz.Rabbim sağlıklı huzurlu mutlu ömürler versin,başta pamuk nineye sonra bütün ümmeti muhammaede(s.a.v)banada beklerim inş.SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  10. pamuk nineye selamlar ellerinden öperim,hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  11. Serap hanımcım nerelerdesin, nasılsın, merak ettim seni, inşallah herşey yolundadır. Haberlerini bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Dua gibi bir yazi olmus, Amin diyorum. Uun saglikli bir omur diliyorum anneannene. Benim pamuk ninem-Annemin anneannesi- cok uzun zaman once ayrildi aramizdan. Onu gormus gibi oldum. Saglikli uzun bir omur diliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Sağol Özlemciğim, iyi temennilerin için çok teşekkürler..Ne tatlı oluyorlar değil mi? Sevgiler..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...