Sayfalar

2 Ağustos 2010 Pazartesi

YULAFLI DİYET KURABİYE

Yulaflı diyet kurabiye tarifi 
Diyet yulaflı kurabiye tarifi
Yulaflı kurabiye tarifi
Diyet kurabiye tarifi 


Nihayet kavuştuk. Benim 'yoldan çıkmış, rotası şaşmış' dizüstü bilgisayarım artık iyice ıskartaya çıkınca oğlumunki yetişti imdadıma. Birikmiş tarifleri yetiştirmeye çalışacağım size.
İki haftadır kendi diyet programımı eşime uyarlayıp ona iki kilo verdirdim. Tabii birileri bana da yiyecekleri öyle hazırlayıp önüme getirse, ben de kolayca diyetimi sürdürürdüm. Ben yine sürdürüyorum ama onun kadar kolay olmuyor. Herşey bizzat tarafımca yapıldığı için sanırım ! Vazgeçmemesi için, ona keyifli ara öğünler sunmaya çalışıyorum. Size birkaç diyet tarif vereceğim bu nedenle. Afiyet olsun.

Malzemeler:
*************

*2 yumurta
*50 gr.tereyağı (eritilecek)
*1 küçük çay bardağı pekmez
*2 çay bardağı süt
*2 su bardağı yulaf ezmesi
*3 su bardağı kepekli un
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya

Yapılışı
*************
*Bütün malzemeyi güzelce yoğurun. 
*Fırın tepsisini yağlayın veya varsa içine yağlı pişirme kağıdı koyun. 
*Bir kaseye su koyun ve bir yemek kaşığını bu suya batırarak ıslatın, bir kaşık kadar hamuru tepsiye koyup üzerini kaşığın sırtıyla bastırarak düzleştirin. 
*İşlemi böylece tamamlayıp tepsiyi önceden ısıtılmış 180 derecelik fırına verin.
*Üzerleri kızarana kadar pişirin ve çıkarın.
*Biraz ılınınca ince bir spatula ile tepsiden ayırın, servis tabağına alın.
*Bu kurabiyeler oldukça az tatlı oluyor. Dilerseniz pekmez miktarını biraz arttırabilir veya az şeker ekleyebilirsiniz ama ben kalorisini düşük tutmak için özellikle böyle yaptım, piyasada 'sunta' veya 'kontrplak' tabir edilen diyet bisküvilerden çok daha lezzetli oldukları kesin..Üstelik içine ne girdiğini biliyorsunuz..Tercih sizin.. 


4 yorum:

  1. Çok leziz ve sağlıklı görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. lezzetli somunlar,serap2 Ağustos 2010 14:01

    Sağolun sadık izleyicim..Saygılar..

    YanıtlaSil
  3. nolur banada 2 kilo verdirin.bu ara aldım başımı gidiyorum.bu güzel kurabiyelerle diyetime başlayacağım.yanlız tereyağ yerine sıvıyağ koyuyum ben.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bernacığım,uygulayabileceksen sana bir program ayarlamaya çalışayım, colorcreator65@yahoo.com adresime e-mail adresini bildir,bir de kilonu,boyunu,şeker veya tiroid hastalığın olup olmadığını tabii.En azından nefis bir değişim listem var,onu göndersem o bile seni biraz bilinçlendirebilir.Sevgiler..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...