Sayfalar

19 Nisan 2011 Salı

NEREDE KALMIŞTIK?



Kelime Oyunu
Kelime Oyunu 11 Nisan 2011


Sizi baydım, biliyorum ! Ama sanıyorum yeni bir post yayınlayabilmek için geçen hafta gördüğüm rüyadan uyanmam gerekiyor değil mi? Hele de ikinci aşamada devrildiğim halde, nasıl oluyor da hali hazırda uyanamamış buluyorum? Bilmiyorum:)) Ama tadı damağımda böylesine kalan bir deneyimi, şu 46 yılda az görmüşümdür inanın..

Resimde 8300 puanlık ilk yarışmanın ve 7400 puanlık ikinci yarışmanın soruları var, hatıra olsun diye verdiler bize..İkinci aşamada tökezlediğim şu 'RAĞBET' kelimesine sinir oluyorum artık:) Neyse, ne olduysa oldu ve bitti.


Lakin çok önemli bir teknik sorunum var ki henüz halledemedim.
İkinci yarışmayı - birinci olmadığım için - Youtube' da ve diğer hiçbir internet sitesinde bulmam mümkün olmadı. Tabiri caizse, kendi imkanlarımla ve tamamen amatör olarak (hatta direkt 'korsan' diyebiliriz) TV'nin önüne ayarladığım kamerayla çektiğim bu yarışmayı ne bloguma ekleyebiliyorum, ne Facebook'ta paylaşabiliyorum, ne de e-mail olarak gönderebiliyorum. İmkansız..Yarım saati geçkince yüklüyor, lakin ekleyemiyor bilgisayar. Hayır, ben eklemesem de olur, nihayetinde elenmişim..Ama 'illa ki seyredeceğiz, kaçırdık' diyen yakınlarım var, hatta belki sizlerden de. Ama dediğim gibi henüz beceremedim..Olur da sizlerden biri internette herhangi bir yerden 16 Nisan tarihli Kelime Oyunu yarışmasını indirebilirse, lütfen benimle paylaşsın, hangi yolla olursa olsun. Çok sevinirim.


Herşeye rağmen her ikisi de gerçekten çok keyifliydi ve çok güzel anılarla doluydu. İkinciyi yani Cumartesi günkünü izleyenleriniz varsa hatırlar, İhsan Bey'e ekmek yapıp götürdüm ve yarışma esnasında teşekkür etti. Sonra da sağolsun mail atmış ve 'eşimle elinizin lezzeti önünde saygıyla eğiliyoruz' demiş tüm nezaketiyle..Çok sevindim tabii. Çünkü aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz üzere, ekmekler dört adet ve herbiri yaklaşık iki hamburger ekmeği büyüklüğündeydi. Bütün ve dilimleme şansım olmadığı için, haliyle tadamadım da. Yani test etme şansım olmadı. Üstelik tamamen spontan ve bir erkek öğrencinin evinde zar zor bulunabilecek kıt malzemeyle yapılmış ekmeklerdi bunlar. Beyaz un, yulaf ezmesi, tuz, bal, yoğurt, zeytinyağı, pul biber, kekik, kimyon eklenerek ve ölçüsüz..Neyse sürpriz bir sonuç çıkmadığına memnun oldum gerçekten de..

İşte ekmeklerimiz de bunlar:) Servis tabağından büyüklüklerini tahmin edebilirsiniz..


Orada tanıştığım diğer dört arkadaşın hepsi çok sevimliydiler. Fakat tabii hafta birincimiz Rahmi Bey'le ikincimiz Genco'nun başarısını irdelemeye bile gerek yok, ikisi de o kadar net..Zaten puanlar da aynı: 8100. Rahmi Bey sadece bir saniyeyle kazandı. İkisinin de tek şansları tökezlememeleriydi. Zira ben altı harfli bir kelimeyi hiç harf almadan cevaplayıp yanlış bilince 1200 puan birden kaybettim totalde. Nasıl mı? 600 puanlık bir soruyu bilemediğinizde var olan puanınızdan 600 puan düşüyorlar. Bir de kazanamadığınız yani üstüne ekleyemediğiniz 600 puanı hesaba kattığınızda 1200 puan kaybetmiş oluyorsunuz. Kısacası 8600 puanla tur şampiyonasına kalmam işten bile değilken küçük bir tökezleme bu sonuca mal oldu maalesef. 

Sağlık olsun elbette. Orada bulunmak, o atmosferi yaşamak, sunucu A.İhsan Varol'u, yarışmacı koordinatörü Devrim Bey'i (ki İhsan Bey ona 'esmer bomba' diye takılıyor:), stüdyo şefi Tayfun Bey'i ve diğer tüm set ekibini, makyözlerini, kuaförlerini tanımış olmaktan son derece hoşnutum. Böyle güzel bir deneyim insanın hayatında başına kaç kez gelebilir ki? Tadını çıkarıyorum. Eğer bulabilirsem bir video daha yayınlarım,  Bir sonraki postum arşivde bekleyen yemeklerimizden olacak, merak etmeyin.. 








19 yorum:

  1. canım seninle gurur duyuyoruz. sonuç hiç önemli değil medeni cesaretin yeter. ekmekler övgüyü hakedecek kadar güzel görünüyor ellerine sağlık.

    hiç de baynmadın çok keyifliydi.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İlkinde fırsatım olmadı ama ikinci yarışmayı izledim.Gerçekten çok hızlı,çok parlak bir yarışmacıymışsınız.Her babayiğidin harcı değil o kadar soruyu hiç harf almadan sorulur sorulmaz cevaplayıvermek.Gerçekten çok takdir ettim sizi.O "rağbet" şanssızlığı için de kısmet denilir ancak.Tekrar tebrikler.Ayrıca çok zarif ve şık olduğunuzu eklemek isterim :)
    özlem

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten de herkesin yaşayamayacağı türden bir deneyim olmuş senin için. Sen yaz biz daima okuruz merak etme :)Ulaşacak olursam görüntülere seve seve gönderirim.

    YanıtlaSil
  4. Haticecim; engin hoşgörüne çok teşekkür ediyorum hayatım..Çok sağol, çok iyisin..

    Özlemcim; çok sağol kardeşim. İyi bakan iyi görüyor, bunu anladım..Tanrı, böyle unutulmayacak güzel deneyimleri dileyen herkese nasip etsin. Teşekkürler..

    Buğday Tanem; çok sağol canım. Sana da güzel yaklaşım ve ilgin için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  5. Ablacım bence sen gayet başarılıydın.Bazen şans insanın yanında olmayabiliyor:)Bizi baymadın hiç merak etme aksine seninle gurur duyduk.Ekmeklerinin beğenilmesine hiç şaşırmadım doğrusu:)

    YanıtlaSil
  6. Yeşimcim; gerçekten de şans çok önemli..Pat pat bilirken iyi de, takılınca şansa çok ihtiyacı oluyor insanın. Ve bazen yeterli olmuyor gördüğün gibi..'Halef selef'i tek harfle bilen biri 'rağbet'i bilemez mi? Ama gelmeyince gelmiyor işte:) Sağlık olsun naapalım..Sağol canım benim. Ekmekler için de teveccühün, sağol..

    YanıtlaSil
  7. Serapcım hiç baymadın, ne kadar yazsan ve ne kadar övünsen hakkındır, ikinciyi kaybetmiş olsan bile. Kendinden emin hallerin, rahatlığın, bilgin hepimizi gururlandırdı. Sen bizim birincimizsin ayrıca sonuncu olsan ne yazar önemli olan böyle bir deneyimi anıların arasına katmaktı. Ekmekler her zamanki gibi süper görünüyor, tadının da süper olduğuna eminim. İlk İzmir'e gelişimde o ekmeklerden, Petek'in kurabiyelerinden ve Çenebaz'ın sohbetinden yararlanma isteğiyle dopdoluyum:)))
    Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. bence ne kadar konuşsanız hakkınız. insan hergün yaşamıyor bu anları. tekrar tebrik ederim

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler sonuca rağmen çok güzel arıştınız sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Leylakçım; anlayışına teşekkür ederim gerçekten. Çok güzel bir anıydı benim için..O dopdolu olduğun isteği sakın kaybetme ki motivasyon olsun..Bakarsın, atıvermişsin kendini İzmir'e bir gün..Sevgiler canım..Bekleriz..

    Küçük Mucizem; senin de engin hoşgörüne teşekkür ederim canım benim..Sağol, varol..

    Özgencim, gerçekten iyi yarıştım, ama yetmedi maalesef:)) Çok sağol canım benim..

    YanıtlaSil
  11. sıkılmak mı senden mı yazdıklarından mı asla :))
    senin gibi dünyalar tatlısı bir insanı hergün okur her gün izlerim vallahi :) sen gönüllerimizin lezzeti ve birincisisin bence :) sevgiler ablam öptüm :))

    YanıtlaSil
  12. Sağol Burcucummmmmm..Ablasının tatlısı....

    YanıtlaSil
  13. Bencede medeni cesaretiniz yeter. Tebrik ederim tekrar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. hayatım ne demek teşşeküre bile gerek yok ben gurur duyarak seyrettim hatta ve hatta bütün arkadaşlarıma blog arkadaşım yarışacak diyede duyurularda bulunmuştum çok yerde. hiçte baymıyorsun memnuniyetle takip ediyoruz seni bu arada sizi çok beğendiğimide söylemek istiyorum gözlerinizin içi gülüyordu maşallah.tabiki beğenecekler o miiss kokulu ekmekleri ellerine sağlık görüşmek dileğiyle .

    YanıtlaSil
  15. Aslıcım, tekrar teşekkür ederim canım..

    Fatmacım; harikasın canım benim..Tekrar sağol..

    YanıtlaSil
  16. Serap Ablacım :)

    Mesajın bizi gerçekten çok mutlu etti. Ben hem bir bayan olarak, hem de bir İzmir'li olarak, senin o kibar ve asil duruşunla gerçekten çok gururlandım ve bu yüzden asıl ben sana teşekkür ederim.. Gerçekten örnek alınacak birisin, bundan sonra sıkı takipçinim :) Rabbim hepimizin mutluluğunu daim etsin inşallah..

    Sevgiler Ablacım.. :)

    YanıtlaSil
  17. Serapcım
    ben yine izleyemedim :(
    sen bizim kalplaerimizin birincisisin ...
    Seni seviyoruz ......

    YanıtlaSil
  18. Senin ne kadar samimi ve güler yüzlü bir insan olduğunu gördük, senden bıkmak mümkün mü? sevgi dolusun. En kısa sürede görüşmek dileği ile.. (bu arada çok zor yorum bırakabiliyorum)

    YanıtlaSil
  19. Özlemcim; sen de çok tatlısın, belli..Sağol canım..

    Yıldızcım; blogger dostlarım da benim gururum artık..Sağol canım..

    Nilgüncüm; bu bloglardan ne çektiğimizi gör işte:)) Sağol güzel düşüncelerin için. Güzel bakan güzel görüyor bu kesin..Bir telefonu çok gören insanlar var etrafımda zira:)) Başarıyı dillendirmekten korkuyor bazılarımız. Artık adı neyse bu duygunun:(( Tekrar tekrar sağol canım..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...