Sayfalar

16 Eylül 2010 Perşembe

KURU CACIK

Kuru cacık tarifi 
Kuru cacık nasıl yapılır 


Bu; mucize bir meze. Öyle bir meze ki, gayet koyu kıvamlıyken biraz sulandırıldığında kaşıklanacak hale geliyor. Üstelik meze statüsünden çıkıp, mazbut bir yemek eşlikçisine dönüşüyor. Çok yönlü bir yiyecek yani. Sizi bilmem ama ben her iki haline de bayılırım. Afiyet olsun..

Malzemeler:
*************

*1-2 adet salatalık 
*1 su bardağı süzme yoğurt 
*2-3 diş sarmısak 
*2 yemek kaşığı kuru nane 
*Tuz
*Üzerine gezdirmek için bir miktar zeytinyağı 

Yapılışı:
**********
*Salatalıkları kabuklarını soymadan rendeleyin. 
*Avucunuzda sıkıp fazla suyunu çıkarın. 
*Sarmısakları dövüp süzme yoğurda tuzla birlikte ekleyin ve karıştırın. 
*Kuru nane ve salatalıkları da yoğurda katıp kaşıkla iyice karıştırın ve meze tabağına yayın. 
*Üzerine biraz daha kuru nane serpin ve zeytinyağı gezdirerek süsleyin.    


5 yorum:

  1. Bu yaz sofralarımızın baş tacı en önemli eşlikçisiydi.Bende her haliyle seviyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sağol Mineciğim, haklısın..Özellikle yazın, soğuk daha güzel olduğu için, nefis oluyor. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ben deeee :) çok seviyorum,her iki halini de,hem sağlıklı hem lezzetli,ellerine sağlık canım,afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  4. Durup durup birsürü post yazıyorsun.Hızına yetişemiyorum.Eline sağlık.soğuk soğuk nasıl güzeldir...

    YanıtlaSil
  5. Zelihacığım ve Petekçiğim, haklısınız..Her iki hali de nefis oluyor. Yaşlı laptop'ım yüzünden tariflerim birikmişti naapayım..Ben de arka arkaya diziyorum böyle..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...