Sayfalar

18 Mayıs 2011 Çarşamba

YALANCI TAVUK GÖĞSÜ


Yalancı tavuk göğsü tarifi
Tavuk göğsü tarifi
Yalancı tavuk göğsü nasıl yapılır


Sütlü tatlıların özellikle beslenme programı uygulamalarında, kilo verme veya kilo koruma esnasında çok kurtarıcı olduğunu hepimiz az-çok biliyoruz. İki minicik baklava diliminin 'dişin kovuğuna kaçmasındansa' , şöyle daha göz-gönül doyurucu bir tabak sütlü tatlının nispeten masum olabildiğini de..Bizim evde de tercih bu yönde zaten. O zaman sorun yok; yine onlarca tarifini bulabileceğiniz yalancı tavuk göğsünün değişik bir versiyonuna buyrun..Afiyet olsun..

Malzemeler:
*************************

*1 litre süt
*2 tepeleme kahve fincanı un
*8 yemek kaşığı toz şeker
*Dilerseniz birkaç adet damla sakızı
*2 yemek kaşığı margarin (şart değil, ben koymuyorum)

Yapılışı:
**********************
*Sütle birlikte - margarin hariç - tüm malzemeyi bir tencereye alın.
*Çırpma teliyle karıştırarak muhallebi kıvamına getirene dek pişirin.
*Kullanacaksanız, margarini bu aşamada koyup karıştırarak eritin ve altını kapatın.
*10 dakikadan az olmamak koşuluyla mikserle çırpın, çırpmak esnek kıvam kazandırır.
*Kaselere bölüştürüp soğutun, dilediğiniz gibi süsleyin ve servise sunun..








23 yorum:

  1. En sevdiğim tatlılardandır.Helede damla sakızlı olunca.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Havvacım; ben de bayılırım, hatta özellikle damla sakızlısına bayılırım:) Çok sağol canım..

    YanıtlaSil
  3. Canımmm bende çok severim ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. çok haklısınız sütlü tatlı gibisi varmı hem hafif hem lezzetli.ellerinize sağlık
    selamlar

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok severim bu tarifi, hatırlamak iyi oldu, eşime yapayım yakın zamanda. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. bende bende çok severim:))
    eline sağlık
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Deryacım, Fatmacım, Aylincim, sevgili Yemekbiraşk; hepinize çok teşekkür ederim, şimdiden afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  8. Miss gibi damla sakızının kokusuyla bayılıyorum bu tatlıyı yemeye..
    Ellerine sağlık ablacım.
    Nefiss görünüyor.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Melihacım; çok sağol canım..

    YanıtlaSil
  10. sütlü tatlılar bizim evde sevilir ve çok sık tüketilir
    ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık unu kavurmadan daha sağlıklı yapmışsınız sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Handecim, Özgencim; böylesi daha sağlıklı elbet..Sağolun ikiniz de..

    YanıtlaSil
  13. Kilo problemi ve sağlık açısından en güzeli sütlü tatlı. Ellerine sağlık Serap'cım..

    YanıtlaSil
  14. ablacığım nasılsın görüşmeyeli.
    gelemiyorum ziyaretine kusura bakma emi.inan kimseye yorum yapamıyor tariflerimi bile zor ekliyorum.ama en sevdiğim tatlıyı yapmışsın.ellerine sağlık diyorum.Oğulcuğuna afiyetler olsun:)ben hastanede laboratuvar teknisyeniyim papatya ablam benim.laboratuvarda nöbete kalıyorum ayda 4 kez.biraz yorucu ama çalışmak güzel yinede.öpüyorum seni kocaman.

    YanıtlaSil
  15. Nilgüncüm; çok sağol hayatım..

    Alevcim; nöbetleri mutlaka zordur mutlaka ama çok güzel bir mesleğin var, daim olsun inşallah. Sağol ablacım benim..

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canım benim mutlaka deneyin der gibi görüntüsü zaten:))))öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. Haticecim, sağol hayatım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Serapçım yalancı malancı ben bayılırım sütüm de var yapayım bari ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. Gülercim; yalancının böylesine bence de can kurban:)) Sağol hayatım..

    YanıtlaSil
  20. Nefis görünüyor tarif için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Hemde az yağlı:) Süper olmuş canım

    Ellerine sağlık.

    Hayırlı kandiller

    İyi bayramlar canım:)

    YanıtlaSil
  22. Tijencim; ben sütü kesinlikle yarım yağlı kullanırım üstelik. Gerçekten de çok hafif oluyor. Sağol..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...