Sayfalar

30 Haziran 2010 Çarşamba

EMEKLİ..



5,5 yıla yakındır emekliyim.. Bugün itibariyle eşim de emekli oldu. O, bu günü benden daha fazla hayal ediyordu. Belki de ben emekliliğe artık iyice alıştığım için çok fazla heyecan yapmadım. Fakat kendim de bir banka emeklisi olduğum ve bankacılığın ne zor - hele ki günümüzde - bir meslek olduğunu  çok iyi bildiğim için O'nun adına çok sevindim tabii. Bir süredir bunun alt yapısıyla uğraşıyordu, en sonunda kesin kararını verdi ve ayrıldı. Fiziksel sağlığını bilemem ama ruh sağlığına çok iyi geleceğine eminim. Akşam saatlerinde şubesine gidip aldım onu arabayla, çünkü görev arabasını teslim etti ayrılışıyla birlikte.


Onu da beni de iyi tanıyan yakın çevremiz, bu emekliliğin özellikle benim için zor olacağını düşünüyorlar ve hatta bunu O'na da söylüyorlardı. Erkeğin evde oturmasının kadın için çok zor olduğundan dem vuruyordu herkes. Ama herkesin atladığı bir şey var:  Benim eşim evde duramaz. Muhtelif hobileri vardır, boş durmaktan acayip sıkılır. Takı ve mücevher tasarımına yeni yeni başladı. Gümüş ve değerli - yarı değerli taş üzerine çalışıyor. Daha önceden fotoğrafçılık, pirinç ev eşyası yapımı, gemi maketçiliği, akvaryum balıkçılığı gibi hobilerle uğraşmıştı. O nedenle, evde oturarak beni sıkmayacağını hemen beyan etti.. Zira ben gezmeyi çok severim, evde oturursa en başta bunu engellemeye çalışır ki bu da ya benim benim bitmem, ya onun bitmesi  demektir:))

Şaka bir yana, her şeyin hayırlı olanı makbul, emekliliğin de.. Allah O'nun da benim de içimize sindirsin inşallah, kıdemli bir emekli olarak 'aramıza hoşgeldin, safa getirdin'  diyorum kendisine.. Sağlıkla yaşlanalım resimdeki teyzeyle amca gibi inşallah..  

11 yorum:

  1. Hayırlı olsun eşinin emekliliği. Sağlık ve mutlulukla emekliliğin tadını çıkarmanız dileğiyle.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Amin Çınarcığım,sağolasın iyi dileklerin için..Sağlık en önemlisi tabii..Hepimize..

    YanıtlaSil
  3. Ne mutlu sizlere canım, Allah güle güle, sağlıkla yemeğe nasip etsin inşallah canım. Ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkürler, sevgiyle sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  4. Afetçiğim,asıl ben teşekkür ederim iyi dileklerin için..Amin inşallah,darısı herkesin başına..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim.Gözünüz aydın canım.Hayırlısıyla tadını çıkarın inşallah.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Allah her ikinize de emekliliğin tadını çıkaracak sağlık ve afiyet versin.Babam da emekli olduğunda annem önce çok tedirgin olmuştu.Babamın sizin eşinizin ki gibi çok fazla ilgi alanı ve uğraşısı yok. Ama gezmeyi çok sever.Ve evle de çok ilgili. Bir süre sonra annemin eli ve ayağı oldu.Şimdi yapışık ikiz gibiler. Herşeyi birlikte yapıyorlar :))
    Tekrar tebrik eder, herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
    Sevgilerimle!

    YanıtlaSil
  7. lezzetli somunlar serap1 Temmuz 2010 02:30

    Petekçiğim,çok teşekkür ederim,amin inşallah.Can sağlığı ve ağız tadı = huzur .. diye düşünüyorum..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. lezzetli somunlar serap1 Temmuz 2010 02:33

    Zühre Hanımcığım, çok teşekkür ederim pozitif yaklaşımınıza..Bunca negatifin arasında,omzumdaki yükü aldınız inanın..Herkes 'yandın' derken,sizden böylesi bir yorum duymak çok iyi geldi,sağolun..

    YanıtlaSil
  9. Serap' cığım hayırlı, uğurlu olsun. Darısı başıma : ))

    YanıtlaSil
  10. lezzetli somunlar serap1 Temmuz 2010 08:36

    Sağolasın Ayşenurcuğum,amin inşallah,darısı tüm hakkıyla çalışanların başına tabii ki..Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. lezzetli somunlar serap1 Temmuz 2010 08:38

    Sağolasın Ayşenurcuğum,darısı başına..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...