Sayfalar

2 Mayıs 2010 Pazar

BAHAR, BAŞARI, ÇİÇEKLER, VS..



Kaktüslerin çiçek açtığını veya nasıl açtığını gördünüz mü bilmiyorum ama işte aynen fotoğraftaki kadar muhteşem oluyorlar. Yılda birkaç kez ve sadece bir - bir buçuk
günlük bir süre için açıyorlar ve soluyorlar. Sizin için bugün fotoğrafladım, güle güle seyreyleyin, baharınız kutlu olsun..

Bugün sizinle esas olarak başka birşeyi paylaşmak istiyorum. 45 yaşından sonra bir daha üniversiteye niyetlendim bu yıl. Saçmaladım belki de, bilmiyorum. Hedefim çok zordu: Beslenme ve Diyetetik, hadi zor da demeyelim, imkansızdı. 28 yıl önceki diplomama ulaşmam bile epey tantanalı oldu. Neyse sonuç itibariyle ulaştım ve YGS sınavına girdim üç hafta önce. Tabii sınava giderkenki rahatlığımı ve heyecansızlığımı görünce, diğer gençlerin durumuna da üzülmedim değil. Bütün veliler trafikten dolayı çocuklarını yürüsünler diye yarı yolda indirirken, ben - kendim gittiğim için - direksiyondaydım mecburen. Bir de yol sorduğum bir güvenlik elemanı  'hocam, şuradan gideceksiniz'  deyince güleyim mi ağlayayım mı bilemedim. İçimden 'ne hocam'ı oğlum, öğrenciyim ben öğrenci'  diye geçirip gülümsedim. 

Cuma günü akşam saatlerinde haberim oldu sonuçların açıklandığından. Ümitsizce girdim, baktım. Tabii fen bilimleri 28 yıl önceki bilgilerle eh işte ama sözel gayet iyi. Bu yıl altı değişik tür puanlama sistemi getirmişler ve benim sözel ağırlıklı YGS3 puanım 289.137 ve Türkiye sıralamasında 467.042' nciyim. Birbuçuk milyonu aşkın öğrenci girdiğine göre sınava, ilk üçte birlik dilime girmişim demek ki. Hele 14.000 lise öğrencisinin taze bilgilerle sıfır çektiğini duyduğumda vallahi ben de şaşırdım bu işe. Esas hedefime hizmet etmeyecek belki ama gönlüme uyan bir sözel bölüme girebilirsem seve seve okurum. Oğlum İstanbul'da ben İzmir'de çalışır dururuz artık derslerimize ! Şaka tabii ama geçen yılın tavan puanları açıklanınca ne yapabileceğimi göreceğim sanırım.

Şimdilik hepinizi sevgi ve coşkuyla kucaklıyor, hayatınızdaki her sınavda başarılar ve mutlu bir hafta diliyorum..




5 yorum:

  1. Serapçım, çiçekler harika. kaktüslerin bu kadar güzel çiçek açabildiğini bilmiyordum. İkinci sınav içinse şimdiden başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Canım Çenebaz'ım,desteğini hissetmek güzel..Sağol..Çiçeklerin bir de kendini görsen daha çok bayılırsın.Bir dahaki açtıklarında haber vereyim,atla gel..

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Carpal Tunnel Sendromdaşım:))
    Peki ameliyattan memnun musunuz, ben sürekli geciktiriyorum ama bu ara rutubet nedeniyle iyice azmış durumda uyuşmalar.
    Kaktüs çiçekleriniz harika, imrendim doğrusu. Maşaallah diyeyim:)
    2.Sınavda da başarılar diliyor ve sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
  4. Ameliyatlardan tabii ki memnunum çünkü her haliyle eskisinden çok daha iyi oluyorlar,bir de sebep olan hataları tekrarlamamak lazım zira ben artık takı yapmıyorum.Metal sanatsal takı çalıştım bir dönem,çok tetikledi.Siz de artık öğretmenlik yapmıyorsunuz herhalde,daha dikkat ederseniz tekrarlamzlar ama ameliyatlarınızı ertelemeyin,hiç zor değil.1 haftada yavaş yavaş kullanmaya başlıyorsunuz.3 ay arayla yaptırabilirsiniz eğer her ikisinde de mevcutsa.Bu arada iyi dilekleriniz için de teşekkür ederim.Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Koşturmaktan bir türlü yazamadım.Çok tebrikler.İkinci sınavda da başarılar.
    Çiçekler çok güzel.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...