Sayfalar

16 Mayıs 2010 Pazar

24 YILLIK HASRETİN MUHTEŞEM BİTİŞİ



Dün akşam hayatımdaki en güzel, en heyecanlı toplantılardan birine katıldım. Hatta bu toplantıyı huşu içinde bekledim. Ege Bölgesi Sanayi Odası'nın çatısındaki restoranda buluştuk.. Ege Üniversitesi İngiliz Filolojisi
1986 mezunları.. Yani bir kısmı.. Maalesef ulaşılamayanlar veya ulaşılabildiği halde mazereti olup gelemeyenler vardı. 16-17 kişi civarında buluştuk. Filoloji bölümleri, erkek öğrencilerin pek tercih ettiği bölümler değildir, bizde de öyleydi ve üç-beş erkek arkadaşımız vardı - yoktu. İşte o azınlıktan 2 kişi katılabildi, gerisi banko hanım..Aman Yarabbi o ne heyecan, o ne gürültü, o ne muhabbetti öyle.. Gece yarısını yarım saat geçirmişiz, doyamamışız, görmeliydiniz. Birbirine çılgın gibi sarılanlar, ağlayanlar.. Hatta bir hanım arkadaşımızın sesi tamamen kısılmıştı, yanındakileri tercüman olarak kullanmak zorunda kaldı garibim.. Evlenen, bekar kalan, boşanan, tek çocuklu, iki çocuklu, çalışan, emekli.. Ne ararsanız vardı. O kadar renkli bir gruptuk yani. Yan masalardan gecikmeli olarak özür diliyoruz verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı. Sağolsunlar çok anlayışlı davrandılar, haklarını yemeyelim. Dedim ya, konuşmaya doyamadık çünkü.. Herkesin daha bir tomar anlatacağı şey bir dahaki buluşmaya kaldı. Dile kolay 24 yıl. İnsanoğlu 24 yıla neler neler sığdırmaz, düşünsenize.. Acı - tatlı anılarla kocaman bir 24 yıl bir gecede biter mi anlatarak? Bitmez tabii. Bir dahakine atladıklarımızı konuşuruz artık. En çok okul anılarına güldük doğal olarak. Devlet okullarından gelen arkadaşların, orada aldıkları İngilizce eğitimiyle ne kadar zorlandıklarından dem vurduk - ki bu gruba ben de dahilim.. En iyi not tutanlardan, fotokopi angaryasını en iyi üstlenenlere kadar muhtelif manevi ödüller dağıttık. Ben de fotoğrafta gördüğünüz ve geceyi simgeleyen butik kurabiyeleri sürpriz olarak sevgili arkadaşım Pie Butik Kurabiye 'ye iki gün önce yaptırıp hepsine dağıtarak onları hem çok şaşırttım hem çok sevindirdim.) Şaka bir yana, herşey öylesine büyülüydü ki bu kurabiyelerin öyle bir büyünün önüne geçmesi imkansız..Bunlar sadece gecenin güzel hatırlanması için birer semboldü. Bundan sonra senede 2 kez buluşacağız inşallah. Herşey çok güzeldi ve bu geceyi organize eden sevgili  'numune' ve 'kupon' erkek arkadaşımız, biricik Nedim'imize çok teşekkür ediyoruz. Sevgiyle kalın, iyi haftalar olsun..



3 yorum:

  1. Serapçım, allah içinize sindirsin. Coşkun, sevincin satırlarından bile belli oluyor. İnşallah devamı gelir.

    YanıtlaSil
  2. Serap'cığım,gerçekten yazına bile yansımış mutluluğun,sevincin.Sağlıkla başka toplantılara inşallah.Kurabiyelerimin keyfinize katılmasına çok sevindim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sevgili çenebaz'ım ve pie'cığım,ikinize de doğru teşhisiniz ve iyi dilekleriniz için sonsuz teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...