Sayfalar

23 Mart 2010 Salı

REZİL BÖREK !!!



'Rezil börek mi? O da ne? Böyle börek ismi mi olur?' diyen sevgili takipçilerim.. O kadar haklısınız ki.. Hakikatten böyle börek ismi olmaz. Ona bakarsanız
böyle börek de olmaz !! Yani bunu sizinle paylaşmazsam çatlayabilirim diye düşündüğüm için illa ki yazacağım (Bu arada Tanrım bana bir daha böyle bir börek fotoğrafı çekmek nasip etmesin inşallaaahhh..Amiiiinnn..)

Bu böreği geçen hafta İstanbul'da oğluma yaptım daha doğrusu yapmış gibi yaptım. Gözünü sevdiğimin İzmir' indeki gibi her adım başında yufkacı bulmak ne mümkün.. Bırakın adım başını.. Yufkacı bulmak ne mümkün..İlla ki marketten alacaksınız. Real Market eve biraz uzak diye  'Hadi, Dia-Sa'dan alıvereyim' dedim. Ah arkadaşlar.. Pek güzel her adım başı bu marketi bulabiliyorsunuz. Her şeyi de uygun fiyata alabiliyorsunuz.  Ama sakın ola ki DiaSa'dan yufka alayım demeyin, hatta küçük market yufkası alayım demeyin. Ben İzmir'de Kipa'dan alıp gayet güzel börekler yapabiliyorum. Real Market'te de -sonradan gördüm- gayet güzeldi yufkalar. Ama heyhat Dia-Sa'nınkiler..Yani benim tariflerime şöyle bir göz attıysanız bile yukarıdaki böreklerin benim elimden çıktığına inanmazsınız herhalde..Bir kez de Carrefour'dan buna benzer yufka alıp tövbe etmiştim. Karton kelimesi inanın ılımlı kalıyor yufkaları tanımlamak için. Hani, kağıdın ağaç evresinden bir sonraki hali demek daha doğru olur. Dolayısıyla yukarıda gördüğünüz Rezil Börek maalesef kazaen benim elimden çıktı. Artık bu defalık idare et sevgili oğlum. Anneni affet böyle bir hata yaptığı için..

Hepinize 'güzel yufkalı börekler' diliyorum. Dia-Sa da inşallah bu uyarımı dikkate alır. Afiyet olsun..





1 yorum:

  1. Hih hiii! Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ama bilemiyorum yaniii!...Kamyon çarpmışa benziyor hakikaten :) ama en azından lezzeti iyidir senin elinden çıktığı için Serap Ablacım,üzülme...geçti gittiii! :)

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...