Sayfalar

11 Aralık 2011 Pazar

FADİŞ VE LİMON ÇİÇEKLERİ'NİN MİMLERİNE..





Sevgili Fadiş ve Limon Çiçekleri beni mimlemişler sağolsunlar..İçerikleri farklı ama her ikisinin de ortak noktası sevgili blogum olunca, ikisine birden cevap vermek artık farz oldu:) Onlardan farklı olarak şunu söylemek istiyorum: Bu mimleri cevaplarken hiçbir blogger arkadaşımı mimlemeyeceğim, çünkü bu çok teferruatlı bir iş, zorunluluk yüklemeyeyim. Bir de kazaen atladıklarım gönül koymasın sonra, zira ayırdetmek çok zor. Eğer okuyup da cevaplamak isteyen olursa, buyursun cevaplasın, memnun olurum.. Önce Fadiş'in mimini cevaplıyor ve hakkımdaki yedi gerçeği paylaşıyorum:

1* En önemli ama hiç gocunmadığım ve gocunmayacağım gerçeğim Şubat 2012'de 47 yaşımı devirecek olmam. Bundan dolayı çok mutluyum; çünkü bu yaşıma kadar yaşamış, üstelik de sağlıkla yaşamış olmam, benim için çok büyük bir nimet. Tamam, arada bir açık kalp ameliyatım var ama bu doğuştan var olan bir rahatsızlığın tamiri amaçlıydı, kendime iyi bakmadığım için değil:) Çok şükür şimdi iyiyim..Allah herkese tedavisi mümkün rahatsızlıklar versin.

2* Hijyen delisi değilimdir, asla da olmadım. Gerektiği kadar temizimdir, ancak tertip-düzen benim olmazsa olmazımdır. Günümün evime ayırdığım kısmını, vira bir yerleri silip süpürerek değil de her şeyi doğru yerlerine yerleştirerek ve düzenleyerek geçiririm. Çünkü yüzde yüz inandığım bir şey var: Eğer eviniz düzenliyse, temiz olmaması o kadar dikkat çekmez; ama istediğiniz kadar bal dökün yalayın, eğer derli toplu değilse o temizlik göze ASLA görünmez. 

3*Çok hassas biriyim. Kolay kırılırım. 'Sana yapılmasını istemediğin şeyi başkasına da yapma' düsturunda yaşarım ve kimseyi kırmamaya çalışırım. Bu huyum yüzünden çok kolay dibe vurur ama pozitif yanım sayesinde de derhal su yüzüne çıkarım..Çabuk toparlanmayı bilirim yani. İyi niyet herşeyden önemlidir benim için. Çocukları da çok severim, hayvanları da. Öyle 'hayvanseverim' deyip, sadece köpeklere bayılanlardan değilim, zira bu tarz bir hayvanseverliği samimi bulmuyorum. Bunun adı olsa olsa 'köpekseverlik' olabilir.. Minik bir fare bile benim yüreğime dokunabilir mesela, o derece..

4* Emeğimi çok kolay paylaşırım. Hatta paylaşınca bütün yorgunluğumu unuturum. Etrafımda 'o kadar uğraşıp didinerek yaptığın şeyi çok kolay paylaşıyorsun, insanlara o kadar değer verme !!' diyenler oldu zaman zaman. Ama ben onların bu düşüncesini Serapça'ya hiç çeviremediğim için hiç de uygulayamadım:) Bundan dolayı çok mutluyum. Paylaştıkça çoğalıyorum..

5* Sağlıklı yaşamak için gereken çoğu şeyi yapıyorum. Bir yerde bir şeyi abartıyorsam, diğer taraftan yoksun kalarak yaşamayı becerebiliyorum. Çok şükür şeker-tiroid-tansiyon-vs. rahatsızlıklarım henüz olmadığı için ve biraz da düzenli egzersiz yardımıyla formumu henüz koruyabiliyorum. Dilerim mümkün olduğunca uzun da koruyabilirim.  

6* Hayatta evhamlandığım tek şey oğlumun iyiliği ve sağlığı. Eğer o iyi ve mutluysa ben de öyleyim, değilse de değilim. Tüm anneler gibi. Onun dışında hiç birşeyi kafama kolay kolay takmam. Çok sosyal biriyim, oksijensiz yaşayabilirim belki ama arkadaşsız, dostsuz asla.. Allah kimseyi yalnız bırakmasın..

7* Ölüm, çok olağan karşıladığım bir şey. Tabii ki sevdiklerim söz konusu olunca o kadar değil ama kendim için oldukça vakar duruyorum ona karşı. Ne zaman gelecekse başım üstüne. Ama dilerim ki olabildiğince geç olsun. Zira - şükür ki halen hayatta olan - annemin böyle bir acı yaşamasını istemiyorum :(( Benim için uzun yaşamaktan çok daha önemli olan, iyi yaşamak ve iyi yaşlanmak. Bütün dikkatim ve çabam bu yüzden. Bununla ilgili bildiklerimi de herkesle fazlasıyla paylaşıyorum. Paylaşmaya da devam edeceğim. Umarım işe yarar.. 


  Gelelim Limon Çiçekleri' nin mimine:

'Ruhunuz ne renk?' diye sormuş. Benim ruhum kesinlikle kırmızı. Belki çok giydiğim veya kullandığım bir renk değilmiş gibi gelebiliyor bazen sevenlerime ancak ne hikmetse rüyalarımı bile kırmızı görüyorum..O derece..

İzlediğim blogların renkleri mi? Bir bakayım:

(Sakın renklere benim tarafımdan anlamlar yüklemeyin çünkü sadece sayfamın kenarında adı olan bloglara girip, ilk gördüğüm rengi verdim hepsine. Ancak her blogger arkadaşım, kendi kafasındaki rengin anlamına bakarak kendi renginden fal tutup oyun oynayabilir:))

Çenebaz : Bordo , Cafe Fernando : Lacivert , Bediş : Pembe , Yemek Bir Aşk : Mavi , Bir Dut Masalı : Yeşil , Kuzinede Kızaran Ekmek : Siyah , Özgülün Tarifleri : Mor , Bir Tutam Kekik : Siyah , Umut Sepati : Sarı , Yeturla Lezzet Kareleri : Mavi , Ferkay: Mavi , Sevgilerimle : Gri , Lezzet-i Mekan : Mavi , Leylanın Kahve Dükkanı : Pembe , Ihlamurcum : Mavi , Mutfakta 1inci : Siyah , Sezobigo : Yeşil , Mutfaktan Mis Kokular : Mor , Aycanın Mutfağı : Beyaz , Egeliden Mis Kokulu Tarifler : Kırmızı , Sofra Keyfim : Lacivert , Cevverin Mutfağı : Lacivert , Uğurböceğimle Afiyetle : Yeşil , Akdeniz Akşamları : Beyaz , El Emeği Göz Nuru : Pembe , Sedodan Lezzetli Tarifler : Pembe , Hepleziz : Kırmızı , Lezzet Kahvesi : Gri , Baharatın Kızı : Mavi , KSK60 : Bej , Aslı Gibisi Yok : Kahverengi , Ada Deniz : Hardal , Lezzeti Bol : Kırmızı , Pudra Tozu : Pembe , Bocuruk : Mavi , 
Yemek ve Biz : Sarı , Cafe Portakal : Turuncu , Pie Butik Kurabiye : Beyaz , Hayat Cafe : Beyaz , 
Egeden Tarifler : Yeşil , Mintinin Mutfağı : Mavi , Deryayla : Pembe ,  Kendimce Yemek : Pembe , 
Blog Yazmıcam İşte : Beyaz , Vakit Buldukça : Yeşil , Gülen Mutfak : Kırmızı , Evimi Seviyorum : Pembe , 
Örgü Çantam : Beyaz , Alternatif Mutfak : Yeşil , Sen de Pişir : Turuncu , Mandalin Çıkmazı : Turuncu , 
Yemek Vakti : Beyaz , Susam Çörekotu : Bordo , Hobibox : Mavi , Mis Kokulu Lezzetler : Pembe 

Hepinize iyi haftalar diliyorum..

   






10 yorum:

  1. Tam benim rengim,
    teşekkürler ediyorum,
    yüreğine sağlık.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir mim olmuş, samimi, çok doğal, teşekkürler. Seni biraz da olsa tanımak çok memnun etti beni. Seni zevkle okuyorum. Kırmızı renk evet olabilir benim için. Kırmızı başka renkleri de yaşattırır insana, canlı, fıkır fıkır, enerji, gerilim, heyecan:))
    Sevgilerimle, iyi haftalar tatlı kadın.

    YanıtlaSil
  3. canım keyifle okudum .

    güzel bir hafta dliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sen kesinlikle kırmızısın. Hareketli, yerinde duramayan kıpır kıpır. Öpüyorum seni canım arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle aynı fikirdeyim. düzenli olunca yapılan ya da yapılacak iş de kolaylaşıyor.
    sizi yakından tanımak ne güzel

    YanıtlaSil
  6. Tam da tahmin ettiğim gibisin Serap'cım. Yaşamının sağlık ve mutlulukla sürmesi dileği ile iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  7. canim benim yazini keyifle okudum kalbi kadar guzel arkadasim Gulen yuzun hic solmasin..
    Rengimi cok begendim cunku mor ve siyahi cok severim tesekkur ederim.:)

    cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Şericim, Haticecim, Çenebazım, Nihancım, Nilgüncüm, Özgülcüm; samimiyetime inanmanız kadar beni mutlu eden başka bir şey olamazdı herhalde. O enerjiyi verebilmişim demek ki, ne mutlu bana:) Sağolun..

    Fadişçim; bana verdiğin değer, sende tam karşılığını buluyor; buna eminim..Hisler karşılıklı, kalpler bir kısacası. Çok sağol canım. Maruluma sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. kendinizi tanıttığınız mim ne kadar bana yakın.Bende asla titiz biri olmadım ama düzeni severim.Bence siz daha genç görünüyorsunuz.Siz ilk yarışma sayesinde tanıdım iyi ki de tanıdım:)
    rengim yeşil mi?
    küçüklüğümden beri en tuturduğum renktir nedenini bende bilmem ve aldığım hiçbirşey yeşil değildir ama ne renk seversin denilince yeşil derim:))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bigocum; alıcı gözüyle bakarsan yaşım gayet belli oluyor ama verdiğim pozitif enerji belki sana öyle hissettirmiştir ama yine de çok teşekkür ederim tatlım..Renginin yeşil olmasına gelince; bloguna girdiğimde gözüme çarpan ilk renk yeşildi, yoksa dediğim gibi herhangi bir anlam yüklemedim yani:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...