Sayfalar

1 Eylül 2011 Perşembe

BİSKÜVİLİ TAVUK GÖĞSÜ


Bisküvili tavuk göğsü tarifi
Yalancı tavuk göğsü tarifi


Tavuk göğsü, gerçeğiyle-yalancısıyla, heryerde onlarca tarifine ulaşabildiğimiz bir tatlı, yelpazesi çok geniş yani. Ben de size daha önce bir tarif verdim burada hatta. Bu kez benim eski yemek dergilerimden, "Türk Mutfağından Seçme Lezzetler" 'den bir tarif var sırada. Bu da oldukça lezzetli bir tatlı oldu. Ben süslemek için rondodan geçirdiğim kakaolu bisküviyi kullandım. Lezzetine değişik bir boyut kattığı kesin:) Bakalım denemeye değer bulacak mısınız..Afiyet olsun..

Malzemeler:
*********************


*1 litre süt (5 su bardağı)
*1 su bardağı un
*1 paket vanilya (damla sakızı tercih edebilirsiniz)
*12 çorba kaşığı şeker
*2 çorba kaşığı margarin (istenirse)

Üzeri için:
------------
*Yarım paket kakaolu pötibör bisküvi (havanda dövülecek veya rondodan geçecek)

Yapılışı:
*********************
*1 litre süte unu ekleyip ateş üstünde karıştırarak pişirin.
*Margarin ve vanilyayı katıp 2 dakika daha kaynatın.
*Ateşten alıp biraz soluklandırın ve şekeri ekleyip karıştırın.
*Mikserle 5 dakika çırpıp borcama dökün.
*Soğuduğunda üzerine rondodan geçirilmiş bisküviyi serpip buzdolabında 1 gece bekletin.
*İyice donduğunda dilimleyip servis edin.




6 yorum:

  1. ellerine sağlık canım şu bayram ve şerbetli tatlı muhabbetleri bir bitsin bunu deneyeceğim.
    zaten yeni bir şey yapacağımda gelip bir bakınıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık bugün sütlü tatlı yapmak için arama yapacaktım kuçağıma düştü gibi oldu:))
    bu ardda geçmiş bayramınız mübarek olsun geçikme iiçin özür dilerim:))

    YanıtlaSil
  3. Haticecim; çok daha iyilerini yaptığına eminim ama yine de sağol canım:))

    Sezobigocum; yol gösterdiysem ne mutlu. Ben de senin bayramını kutlarım, gecikmeli de olsa:))

    YanıtlaSil
  4. bayılırım buna
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Sütlü tatlı mutfağımda olmazsa , olmazım.Bisküvi deseniz, o zaten kendi başına bir lezzet.
    Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Handecim; çok sağol canım..

    Dilekçim; sütlü tatlılar favorimdiir her zaman:) Sağol canım..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...