Sayfalar

4 Nisan 2011 Pazartesi

AH İSTANBUL !

Kelime oyunu 11 Nisan 2011
Kelime oyunu Serap Pulat


Hepinize kucak dolusu sevgiler..

Bir süredir, DNS ayarlarıyla oynanmış olduğu ve ilk zamanlar girebiliyor olduğum halde, bilgisayarımdan bloguma giremiyordum. Yani sonradan karar değiştirip bana numara çekmişti kendisi:) Derken devreleri hepten karıştı ve bozuldu, bakıma gitti. Eşimin bilgisayarının DNS ayarlarıyla da oynamak istemedim açıkçası..Çünkü bir eve bir 'kafası karışık' bilgisayar yeter de artar bile. Kısacası bu süreç zarfında hem hiçbirinizi ziyaret edemedim, hem de yeni yazı ekleyemedim.

Ve bugün eşimle ikimiz İstanbul'a geldik. Oğlumuzu ziyaret edeceğiz, o kısa kalıp dönecek ve ben ayın 13'üne kadar kalacağım. Kısmetse 11 Nisan akşamı KELİME OYUNU' na da
katılıp öyle döneceğim inşallah..Bu müjdemi bile buradan veremedim düşünün, Facebook' ta yazmak zorunda kaldım. Ah şu teknoloji.. Gözünü mü seveyim, gözü mü çıksın bilemedim:)) Neyse ki oğlumun bilgisayarından - hayret bir şekilde - girebildim bloguma da, size hemen sesleneyim dedim.

Oğlumu özlemiş miyim peki? Hem de çooook..Bak bak doyamadım..Biz geleceğiz diye evini bir güzel toparlamış yavrum. Elleri dert görmesin. Yarışma akşamı da Habertürk Televizyonu'na beraber gideceğiz, oradaki kafeteryada oturup bekleyecek ve bana manevi desteğini çok yakından verecek. Yarışmada kazanmak-kaybetmek ne kadar önemlidir, inanın şimdiden kestiremiyorum. O akşam belli olacak. Ama kestirebildiğim ve hatta çok emin olduğum birşey var ki çok eğleneceğim ve programın sunucusu İhsan Bey'i tanımaktan büyük mutluluk duyacağım. Benim erkek kardeşim yok ve bazı insanlar bana o eksikliği dolduran bir elektrik verir. İşte O da onlardan biri. Yolu açık olsun inşallah. Güzel bir iş yapıyor zira.

'Ah İstanbul' dedim. Hatta 'oğlum İstanbul'u mesken mi tuttun?' da diyebilirdim. Ama bunu sadece özlemden söylüyorum. Yoksa sağduyum, O'nun burada olmasının mesleği için en doğrusu olacağını, gazeteci olacak birinin İzmir'de ekmek yemesinin çok zor olduğunu söylüyor. Yani bunu desteklediğimi O da biliyor, bu konuda bir sıkıntısı yok. Onun da yolu açık olsun tüm gençlerimiz gibi. Biz evlatlarımızla ayrı gayrı olabiliriz, önemli olan onların can sağlığının ve keyiflerinin yerinde olduğunu bilmektir. Gerisi teferruattır. Benim bir komşumun kızı Belçika, oğluysa Kolombiya' da yaşıyor. O ne yapsın ! Artık züğürt tesellisi mi dersiniz, ne dersiniz bilemem ama durum budur:))

Hepinizi İstanbul' dan bir kez daha kucaklıyorum. Sevgiyle kalın..Hepinizi en kısa zamanda ziyaret edeceğim..










15 yorum:

  1. Ah CAnım arkadaşım Allah uzun ömürler versin yolları açık olsun ama çocuklar liseden sonra yuvadan uçup gidiyor.Benim büyük oğlum da Ankarayı mesken tuttu orada okuyor benim bir yarım İstanbul da diğer yarım Ankarada burayı takip ederken hava durumunda bile Ankarayı da takip ediyorum ne yapalım herşey onların geleceği için şu yarışmayı mutlaka izleyeceğim eğer akşamsa tabii gündüz çalıştığım için tv izleme şansım yok bu arada ayarlayabilsen de 15 mayıstaki blogcular toplantısına gelebilsen ne iyi olur onun dışında ben de yüzyüze tanışmayı çok isterim arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Oooo bunlar çok güzel haberler. 11 Nisan'da ayrı bir heyecanla tv karşısında olacağım. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. ay ablam en sevdiğim şehirdesin :)) ne güzel oğluşuna da kavuşmuşsun :)) sana bol şans diliyorum yarışmada hadi bakalım hem kendini hem bizleri mutlu et :) güzel gezmeli olsun İstanbul sevgiler öpüldün :)

    YanıtlaSil
  4. Gülercim, Mayıs'ta eğer benim emekli olduğum bankanın vakıf toplantısı olursa-ki çok mümkün- belki denk gelir, bayılırım seninle tanışmaya..Yarışma akşam saat 20.00'de merak etme..Ekran başına beklerim. Sağol canım..

    Aylincim; çok sağol hayatım..Beklerim:))

    Burcucum; inşallah kazanarak mutlu edebilirim. Olmazsa da affınıza sığınırım artık, naapiyim:)) Sağol canım..

    YanıtlaSil
  5. Serapçım, yarışma bahane, oğluş şahane:))) Öp onu benim için. Artık kimse doğduğu yerde olamıyor, doyduğu yerde oluyor. Şükür ki aynı memleket içindesin. Ne olursa olsun ulaşmak daha kolay. İnşallah okulunu da bitirir ve istediği gibi bir iş bulur. 11 Nisan akşamı kısmetse ekran başındayız ailecek. Şimdiden başarılar. (o gün ayrıca görüşürüz)

    YanıtlaSil
  6. ay haddı bakalım 11 nısan ınsallah seyredıcem ...heyecanlandım sımdıden

    YanıtlaSil
  7. istanbuldasınız demek, hayırlısı olsun. programı daha önce izledim ama canlımı yayınlanıyor bilmiyorum o yüzden programın yayın tarihini yazmayı unutmayın, kolay gelsin başarılar dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Sizden bir yazı okumak ne güzel geldi. Yarışma gününü bekleyeceğim, güzel bir yarışma olacağına eminim, umarım kaçırmam. Oğlunuza kavuştunuz demek,gözünüz aydın.

    YanıtlaSil
  9. istanbula hoşgeldin:))
    yarışmayı seyredicem şimdiden başarılar dilerim canım

    YanıtlaSil
  10. Serapcığım öp kokla oğluşunu bol bol...Ben ne yapayım benimki taa Amerikalar'ı mesken tutmuş durumda,dediğin gibi sağ olsunlar sağlıklı olsunlar,iyi haberlerini alalım...Kelime oyununda sana başarılar,heyecan vardır mutlaka ama unutma sakin olmalısın sonunda bu bir eğlence değil mi?Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  11. Ablacımmm bilgisayardaki aynı sorunu bende yaşadım.Durmadan ayar değiştirip duruyorum ama inşallah sorun çıkmaz.

    Eğer bir sorun çıkmazsa,kesinlikle ekran başında olup seni keyifle izleyeceğim.
    İnan çok merak ediyorum ve heyecanla bekliyorum.

    Güzel yüzlü ablam,oğlunla doya doya,keyifli zaman geçirirsin inşallahhh
    Seni kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel yine çekirdek aile olmuşsunuz. Mutluluğunuz daim olsun, yarıştığın gece kalbim seninle. Başarılar...

    YanıtlaSil
  13. Çenebazım; herkese yetecek kadar öpüp kokluyorum, merak etme. Görüşürüz canım, sağol..

    Memolinin Annesi, sağolasın canım..

    Serpilcim, duyuracağım blogdan tekrar. Öptüm canım..

    Fadişçim; ben de seni özledim. Sağol canım..

    Handecim, teşekkür ederim canım..

    Nilgün ablacığım; anlatmaya çalıştığım tam da senin gibilerdi, Allah yardımcınız olsun. Allahtan şimdi teknoloji çok ileride de, MSN'di SKYPE'tı görüşme imkanı var en azından..Oğlumu bol bol öpüyorum, senin için de koklayayım biraz bari:)) Sağol ablacım..

    Melihacım; sağolasın..İnşallah Allah yardım eder de alnımızın akıyla çıkarız..Sevgiler..

    Amin Nilgüncüğüm; beraberiz çok şükür. Şimdiden sağol, iyi seyirler:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Başarılar ablacım
    inşAllah seyredebilirim yarışmayı.

    YanıtlaSil
  15. Yeşimcim sağol canım. İzleyemediysen söyleyeyim: Gün birincisi oldum..Sevgiler hayatım..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...