Sayfalar

18 Ocak 2011 Salı

HAVUÇLU TARÇINLI KEK

Havuçlu tarçınlı kek tarifi
Havuçlu kek tarifi
Havuçlu cevizli kek tarifi


Havuçlu ve elmalı her türlü keke bayılırım. Yaptığım zaman ziyan olmasın (!) diye mutlaka bitirene kadar yediğim için :)) yapmamaya gayret ediyorum..Havuç ve elmaya illa ki ceviz ve tarçın da bunca yakışıyorken..Yemeyelim de ne yapalım, söyleyin.. Bu tarif - her tarifini tablo güzelliğinde yapan - sevgili Serpil' den ve nefis..(Bu arada unutmazsam elmalı kekimi de en kısa zamanda yapar, yazarım) Haydi afiyet olsun..

Malzemeler:
*****************

*4 yumurta
*2 su bardağı şeker (dilerseniz yarım su bardağı eksik şeker kullanabilirsiniz)
*1 su bardağı sıvı yağ
*5 orta boy havuç (yaklaşık 3 su bardağı)
*2,5 su bardağı un
*1 yemek kaşığı tarçın
*4 yemek kaşığı ceviz içi (ben yarım su bardağı kullandım)
*1 paket kabartma tozu

Yapılışı:
********
*Yumurtalarla şekeri iyice çırptıktan sonra diğer tüm malzemeyi ekleyin ve karıştırın.
*Yağlanmış kek kalıbına döküp 180 dereceli fırında pişirin.
*Pişip pişmediğini, bir kürdan batırarak tespit edin (kürdan temiz çıkarsa pişmiştir)
*Kekiniz iyice ılınmadan kalıptan çıkarmayın, parçalanır.
*Biraz ılınınca servis edin.
*Arzuya göre üzerine pudra şekeri eleyebilirsiniz.









27 yorum:

  1. Elinize saglik, ilk firsatta deneyecegim.

    YanıtlaSil
  2. basit sütlü tatlı tariflerini bekliyorum Serap abla

    YanıtlaSil
  3. ıssız adam keki mi bu???çok canım çekti.eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ben bayılıyorum bu kekin evde oluşturduğu kokuya :) elma,ceviz,tarcın ve havuç aman allahım :) harika ellerine sağlık ablacıgım :)

    YanıtlaSil
  5. Tülincim, Burcucum; sağolun canlarım.

    Peteğim, kıyamam sana ben. Bi pıt tadabilirsin herhalde dimi:)) Sağol..

    Fuldencim, bütün sütlü tatlılarımı e-mail adresine gönderdim canımın içi..

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım,çok güzel gözüküyor..
    Adaçayı ile tarçınlı keki çok seviyorum ben..
    Denedin mi bilmiyorum ama,çok hoş oluyor :)
    Tavsiye derim,hem sağlıklı hem lezzetli :)
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Zelihacım, kulağa çok değişik geliyor. Denerim ilk fırsatta, neden olmasın. Sağol canım..

    YanıtlaSil
  8. Kek kokmayan mutfak mutfak olamaz ellerine sağlık canım nefis

    YanıtlaSil
  9. Gülercim; ben oğlan İzmir'de olmadıkça yapmıyorum dediğim gibi ama arada böyle çok canımız çektiğinde mecburen yapıyorum:)) Sağol canım..

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler sevgili Ada ve Deniz..

    YanıtlaSil
  11. offf ben çok severim bu keki.ellerine sağlık canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. en sevdigim keklerdendir kendileri:))

    YanıtlaSil
  13. oh oh ohhh ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor ...
    çok canım çekti sabah sabah....

    YanıtlaSil
  14. Serap'cım yine güzel bir tarifi paylaşmışsın. Ellerine sağlık, çayın yanında benim içinde afiyetle ye..

    YanıtlaSil
  15. Bernacım, Süntercim, Lezzet Sarayım, Nilgüncüm; sağolun canlarım..

    YanıtlaSil
  16. Serapçım, ellerine sağlık.Görünüşü muhteşem, eminim tadı da öyledir.

    YanıtlaSil
  17. Çenebazım, gerçekten çok lezzetliydi ayıptır söylemesi..Bizim Serpil sağolsun..

    YanıtlaSil
  18. hımm.çok nefiss.eline sağlık.Sewgililer Günü Hediye çekilişime bekliyorum:) sewgiler

    YanıtlaSil
  19. Hiç yok denilemeyecek bir lezzet bir de elmalı,tarçınlı.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Serap ablacım, çok severim her türlü keki, ellerine sağlık. Bu arada blogumdaki yorumuna istinaden diyebilirim ki çok dikkatlisin :) inşallah o gün temelleri atılan iş hayırlı olur dediğin gibi, sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. benimde favori keklerimdendir ellerine sağlık canım harika olmuş

    YanıtlaSil
  22. Pişerken nasıl kokuyor?
    -Mis miiiis :)
    Yemesi de pek keyifli.Ben de senin gibiyim Serap ablacığım,yaptım mı illa bitecek o gün.
    Ortak olabilirim bitirme işlemine:D
    (Yardım babında)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba; çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık,sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  24. Sevgili Moda Gezgini, Balkahvecim, Handecim, Zehracım, çok sağolun, sevgiler..

    Müberracım, güzel haberler kaçmıyor gözümden naapiim:)) Sağol..

    Pepelam, yardıma bekliyorum:)) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Serap hanım, inanın görmemişim, kusura bakmayın. Beğendiğinize çok sevindim. Ellerinize sağlık, afiyet bal olsun. Bugün İzmir'e anneciğime gideceğim. Bende ne yapsam diye düşünüyordum. Bak bugün bloga girmemde varmış bir hayır. Bende bu kekten yapıp götüreyim. Gerçekten çok lezzetli oluyor. Hayırlı cumalar dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. Serpilcim; tekrar teşekkür ederim. Ne mutlu anneciğinle hoşbeş ettin bugün. Sağol canım, sevgiler..

    YanıtlaSil

İKİ DAKİKANIZI AYIRIP FİKRİNİZİ SÖYLER MİSİNİZ ACABA?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...